Du er her: HjemNyheterDina von Heimburg er “årets nettverker”!

Den 19. april ble årets folkehelsehelter kåret under Sunne kommuners nettverkskonferanse. Det ble delt ut pris i kategoriene «Årets folkehelsepolitiker»«årets innovatør» og «årets nettverker».

At Dina von Heimburg stakk av med sistnevnte var for mange ikke uventet.

Deler villig av sine erfaringer

Dina von Heimburg er folkehelsekoordinator i Levanger kommune, og har i flere år engasjert seg i Sunne kommuners styre.

Et nettverksmedlem skriver i sin nominasjon:

Hun har tatt imot mange av oss til sin kommune og har også kommet på besøk for å dele av sin kunnskap og sine erfaringer. Vi gleder oss alltid til å møte henne!

Ser muligheter og koblinger

I begrunnelsen fremheves det at Dina er en person som ser muligheter i både egen virksomhet og Sunne kommuner-nettverket, og som går aktivt inn for å samarbeide, dele kunnskap og skape gode synergier av eksisterende eller nye koblinger.

– Slike egenskaper er helt uvurderlige i et nettverk som vårt, sier daglig leder Ingvild Little.

Hun evner å se de store sammenhengene og skape koblinger mellom mennesker og fagområder
Ingvild Little, daglig leder i Sunne kommuner

Vil berømme innsats for en mer helsevennlig samfunnsutvikling

Sunne kommuners folkehelsepriser berømmer folkehelsehelter som på lokalt og regionalt nivå jobber for en mer helsevennlig samfunnsutvikling.

Vi gratulerer Dina von Heimburg med utmerkelsen, og takker samtidig for hennes mangeårige innsats i Sunne kommuners styre!