Du er her: HjemNyheterVi søker kommunikasjonsrådgiver

Ledig vikariat

Vår organisasjons- og kommunikasjonsrådgiver skal ut i permisjon, og vi søker derfor en strukturert og kreativ person i et engasjement fra august 2018 til 31. mai 2019.

Organisasjons- og kommunikasjonsrådgiver har ansvar for nettverkets interne og eksterne kommunikasjon, og er en av to ansatte i Sunne kommuners sekretariat.

Hvem er du?

Personen vi søker har en god penn, og evner å fremstille komplisert stoff på en enkel og engasjerende måte.

Hun eller han har god samfunnsforståelse, er selvstendig og initiativrik, og brenner for å bidra til en samfunnsutvikling som fremmer god folkehelse.

Hvem er vi?

Sunne kommuner er et nettverk av kommuner og fylkeskommuner som setter innbyggernes helse og trivsel høyt i sitt virke. Vi er del av WHO Healthy Cities, og jobber både lokalt, nasjonalt og internasjonalt med å skape lokalsamfunn som er gode å leve i.

Sekretariatet er tilknyttet et spennende fagmiljø på SoCentral – Nordisk inkubator for samfunnsinnovasjon på Sentralen i Oslo.

Arbeidssted er enten Oslo eller Kristiansand.

Er dette interessant?

Les mer om stillingen her!

Søknadsfrist 20. april